Google Plus    facebook   Odwiedź nas     telefon +48 42 631 90 64   telefon +48 605 046 765   telefon +48 605 895 556  

Zapraszamy do wcześniejszego, telefonicznego uzgodnienia terminu spotkania pod numerem 605 895 556           

Sprzedaż działek położonych w Kociszewie, gm. Zelów

Syndyk Masy upadłości Marceliny Saktury – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej
w sprawie sygn. akt V GUp 38/16of Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim
ogłasza pisemny konkurs ofert na łączną sprzedaż
z wolnej ręki
udziałów wynoszących po 1/2 części w następujących nieruchomościach:

a) Oznaczonej jako działki gruntu nr 231 i 232, położonej w obrębie 17 Kociszew, Gmina Zelów, dla której Sąd Rejonowy
    w Piotrkowie Trybunalskim prowadzi księgę wieczystą nr PT1B/00004264/8 (tylko dla działki 232, dla działki 231 brak księgi 
    wieczystej);

b) Oznaczonej jako działki gruntu nr 8/2, 9, 233, położonej w obrębie 17 Kociszew, Gmina Zelów, dla której Sąd Rejonowy
    w Piotrkowie Trybunalskim prowadzi księgę wieczystą nr PT1B/00018468/9;

c) Oznaczonej jako działki gruntu nr 10/10, 10/12, 10/15, położonej w obrębie 17 Kociszew, Gmina Zelów, dla której Sąd Rejonowy
    w Piotrkowie Trybunalskim prowadzi księgę wieczystą nr PT1B/00012877/7;

d) Oznaczonej jako działka gruntu nr 11/4, położonej w obrębie 17 Kociszew, Gmina Zelów, dla której Sąd Rejonowy w Piotrkowie
    Trybunalskim prowadzi księgę wieczystą nr PT1B/00032955/4.

Podstawowym kryterium przy wyborze oferty jest zaoferowana najwyższa cena netto.
Cena wywoławcza wynosi 290 000,00 złotych netto (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wszelkie koszty zawarcia umowy obciążają nabywcę.

Oferta wraz z wymaganymi dokumentami winna być zaadresowana do syndyka Bartosza Zacharka i doręczona pod adres: Kancelaria Adwokacka adw. Bartosz Zacharek, ul. Piotrkowska 270 lok. 412, 90-361 Łódź, koniecznie z podaniem sygnatury akt „V GUp 38/16of” oraz wyraźnym dopiskiem „Oferta na zakup nieruchomości w postępowaniu upadłościowym sygn. akt V GUp 38/16of” i zawierać dokładne oznaczenie składającego ofertę.
Oferty należy składać do dnia 10 lutego 2019 r.
Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi nie później niż do dnia 20 lutego 2019 r.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie wadium, w terminie wyznaczonym do składania ofert, przez oferenta na rachunek bankowy prowadzony w Banku PKO BP S.A. o numerze 70 1020 3408 0000 4102 0423 4480, w wysokości 14 500 zł (słownie:czternaście tysięcy pięćset złotych) ze wskazaniem w tytule przelewu „Wadium - konkurs ofert V GUp 38/16of”.
Wadium przepada na rzecz masy upadłości w przypadku uchylenia się przez oferenta, którego oferta została wybrana, od zawarcia umowy sprzedaży w terminie wyznaczonym przez syndyka, braku możliwości zawarcia umowy sprzedaży z przyczyn dotyczących oferenta lub w przypadku nieuiszczenia przez takiego oferenta ceny sprzedaży w terminie określonym w regulaminie konkursu.Wadium wpłacone przez uczestnika, którego oferta została wybrana i który podpisał umowę sprzedaży,  zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
Wymogi dotyczące oferty, dodatkowe informacje na temat przedmiotu sprzedaży oraz Regulamin konkursu ofert można uzyskać po skierowaniu zapytania na adres mailowy syndyka: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie na wyżej wskazany adres kancelarii syndyka.

Do pobrania:

1. Regulamin Konkursu Ofert

 

 

Kontakt

Zostaw nam swoje dane przy pomocy szybkiego formularza kontaktowego - skontaktujemy się z Tobą. Możesz również skorzystać ze standardowych form komunikacji. Czekamy na Twój telefon.

Jeśli chciałbyś zadać pytanie za pomocą formularza kontaktowego, kliknij w poniższy przycisk. Zostaniesz przekierowany na podstronę Kontakt gdzie możesz wypełnić kilka niezbędnych pól. Zajmie Ci to jakieś 15 sekund.

 

Biuro Łódź

ul. Sterlinga 27/29
90-212 Łódź
Telefon (+48) 42 631 90 64
gsm: 605 046 765, 605 895 556
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.